Een klacht melden

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

Knifestore
Gildestraat 23
9408MJ Assen
Nederland

support@knifestore.nl

0641111964 (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00)

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Knifestore bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).